Subject: LC0387-K2 Panoraami ja Võlsi alajaamade rekonstrueerimine. Juba küla, Võru vald, Võru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 17:23:16 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Võlsi ja
Panoraami alajaamade asendamise projekti Juba külas, Võru vallas, Võru
maakonnas.

Selle raames asendatakse Panoraami ja Võlsi alajaamad uute
komplektalajaamadega, paigaldatakse uued maakaablid ning demonteeritakse
olemasolev 10 kV õhuliin.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani. Maakaabli trass 25216
Kubja-Roosisaare tee ääres vaated 9-11.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.